OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Morawica: modernizacja - budowa ulicy Szkolnej w Morawicy oraz ulicy Wapiennej w Woli Morawickiej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy w Morawicy, do kontaktów: Krzysztof Strójwąs, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691, e-mail: morawicagm@poczta.onet.pl, www.morawica.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. 1.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. 1.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. 1.1).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Morawica: modernizacja - budowa ulicy Szkolnej w Morawicy oraz ulicy Wapiennej w Woli Morawickiej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy w Morawicy, do kontaktów: Krzysztof Strójwąs, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691, e-mail: morawicagm@poczta.onet.pl, www.morawica.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. 1.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. 1.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. 1.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - budowa ulicy Szkolnej w Morawicy oraz ulicy Wapiennej w Woli Morawickiej.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa drogi o nawierzchni asfaltowej odcinek 1964 m.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ulica Szkolna w Morawicy oraz ulica Wapienna w Woli Morawickiej.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.12.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 Euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) Wymagane wadium: 50 000,00 zł.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
- Spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. l pkt. 1-4 PZP, co potwierdzi oświadczeniami oraz dokumentami.
- Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, co potwierdzi oświadczeniami oraz dokumentami.
- W ostatnich 3-ch latach osiągnął w robotach budowlanych obrót roczny nie mniejszy niż wartość przedmiotu zamówienia, co potwierdzi sprawozdaniem finansowym za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
- W ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej trzech obiektów budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia -Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, co potwierdzi polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniowym. Wymagane jest ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 900 000,00 zł i na okres nie krótszy niż termin realizacji zamówienia.
- Posiada środki obrotowe lub zdolność kredytowana realizację przedsięwzięcia co najmniej w wysokości 50% wartości przedmiotu zamówienia, potwierdzone informacją z banku o wysokości posiadanych środków.
Dysponuje osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia w odpowiedniej specjalności do pełnienia funkcji kierownika budowy.
SEKCJA IV: TRYBY
IV. l) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.04.2006, cena - 40 zł.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 11:00.
3.3) Termin związania ofertą: do 20.06.2006.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2006, godzina 11:15, Urząd Gminy w Morawicy ul. Kielecka 38 26-026 Morawica pokój 13 (sala konferencyjna).
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V. l) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach programu ZPORR.
2) Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2006.