1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe kierunkowe
b) znajomość przepisów ustawy: o bibliotekach, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o samorządzie gminnym.
2. Wymagania dodatkowe:
a) dobra organizacja pracy
b) umiejętność pracy w zespole
c) komunikatywność, samodzielność
d) dyspozycyjność
e) chęć rozwoju zawodowego
f) znajomość lokalnego środowiska
g) znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji wypożyczeń i czytehrictwa
b) katalogowanie książek - obsługa programu MAK
c) organizacja imprez czytehriczych, konkursów, lekcji bibliotecznych
d) prowadzenie pracowni komputerowej - drukowanie prac, pomoc czytelnikom w korzystaniu z internetu
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
f) kserokopie świadectw pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Morawicy pok. 10 I p. (sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu: ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: bibliotekarz w terminie do 22 LIPCA
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.morawica.eobip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)